torstai 29. maaliskuuta 2018

PP 6 ja tylsyys

Ajattelin tulla heti aamusta päivittämään kuulumiset. On tämä sairaslomalla oleminen aika tylsää! En millään jaksaisi olla kotona ja ottaa rauhallisesti. Olen aikamoinen himosiivooja ja tekisi mieli aloittaa kunnon kevätsiivous. Se on kuitenkin ehdottomasti kielletty... paras noudattaa lääkärin määräystä. Niinpä olen ollut aika paljon tietokoneella, katsellut vanhoja kuvia, lukenut työsähköposteja, suunnitellut kesälomaa ja vain ihmetellyt. Onneksi miehellä alkaa tänään neljän päivän vapaat, niin on joku viihdyttämässä seuraavat päivät, heh.

 Tänään on alkanut alavatsalla juiliminen, joka muistuttaa selkeästi tuntemuksia ennen menkkoja. Olenkin alkanut pohtia, että ehkä en pääse edes sinne raskaustestiin saakka! Meinaan vaan, että monilla on alkanut menkat jo PP10 ja lopputulos on ollut tiedossa ihan ilman raskaustestiäkin.... Huoh. Tosiaan sanoin ettei mitään oireita ole, mutta onhan minulla myös rinnat kipeät. Sitä en pidä merkkinä mistään (paitsi alkavista menkoista??), koska ne tulevat joka kuukausi kipeiksi ja turvonneiksi palleroiksi viikkoa ennen menkkojen alkua. Nyt tämä "pallerovaihe" alkoi jo heti punktion jälkeen, joten hoidossa käytetyillä lääkkeillä lienee vaikutusta? Mistä näitä tietää...Pahoittelut näistä ihme analyyseistä ja pohdinnoista. Minulla on nyt vain ihan liikaa aikaa miettiä jokaista tuntemusta ja googlettaa asioita netistä.

Näin muuten viime yönä taas kauheita unia. Yhdessä unessa oli minä ja kaksi naista sellaisen portin luona. Meidän piti tehdä raskaustestit ja oli tiedossa, että yksi saa negatiivisen ja kaksi positiivisen. Jos saa positiivisen tuloksen, pääsee portista sisään toiselle, "paremmalle puolelle". Siinä sitten seistiin testiputkilot käsissä ja minun ruutu oli tyhjä. Kaksi muuta naista lähti onnesta hehkuen portista sisään positiiviset testit käsissään ja minä jäin väärälle puolelle itkemään. Ihan hulluja unia. Muutenkin olen nukkunut nyt todella huonosti... olin viime yönäkin hereillä kolmesta viiteen. Kun mies lähti seitsemän jälkeen töihin, en saanut enää unta. Tässä on taas pitkä päivä ihmeteltävänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kommentistasi! ♥